Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

 

Πως καταχωρώ την παραγγελία μου;

Η καταχώρηση της παραγγελίας σας είναι πολύ εύκολη διαδικασία . Αρχικά επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα, και πατάτε “προσθήκη στο καλάθι”.
Έπειτα κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και εμφανίζεται η παραγγελία σας (η ποσότητα των προϊόντων και το κόστος). Στην περίπτωση που έχετε εκπτωτικό κουπόνι , συμπληρώνετε τον κωδικό του στο αντίστοιχο πεδίο και αυτόματα θα καταχωρηθεί η έκπτωση σας.Πατώντας “ολοκλήρωση παραγγελίας” μεταφέρεστε στην φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων χρέωσης/αποστολής και τρόπου πληρωμής.Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής διαβάστε εδώ

Θα παραλάβω email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας σας , θα σας αποσταλεί ένα αυτόματο ενημερωτικό email, το οποίο θα αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες που θα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την παραγγελία σας και τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Αν δεν λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα, υπάρχει περίπτωση να μην έχετε ολοκληρώσει την αποστολή της παραγγελίας σας, να έχετε συμπληρώσει λανθασμένο email ή το email βρίσκετε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας καθοδηγήσουμε ή να ολοκληρώσουμε την παραγγελία για εσάς, στο τηλέφωνο επικοινωνίας που θα βρείτε στην σελίδα μας.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία λαμβάνοντας υπόψη , ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την Αποστολή της παραγγελίας ;

Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής εξαρτάται από το απόθεμα του κάθε προϊόντος. Όταν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο τότε αποστέλλεται εντός 24 ωρών. Ο χρόνος παράδοσης έπειτα εξαρτάται από την εκάστοτε μεταφορική εταιρία.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Ελάχιστο κόστος παραγγελίας δεν υπάρχει.

 

Αρέσει σε %d bloggers: